080402

ligger nerbäddad i min säng nu, men känner verkligen inte för att sova..jobbigt att sova, jobbigt att kliva upp tidigt och jobbigt att åka till skolan. buhuhuhu!

idag lyssnade vi först på BF3´s projektarbeten, mycket bra. sedan gick jag ner på stan för att gå på anställningsintervju på televinken, så imorgon ska jag på utbildningen sen får vi se hur det  blir efteråt..hoppas på det bästa. sen ikväll har jag umgåtts med min kära vän my, varit på donken och lite överallt. slutade iallafall på härnöhallen = att jag hade hur långt som helst hem och my inge långt alls, så my fick lov att prata med mig hela vägen hem. hatar verkligen att gå hem då det är sent osv..uscha!

imorgon blir det först skola som vanligt, sen mellan 13.00 till 21.00 ska jag&malin vara på utbildningen, så kommer nog inte hinna med så mycket mer.
adjö

When you walk through a storm,
hold your head up high,
and don't be afraid of the dark.
At the end of a storm,
there's a golden sky,
and a sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
though your dreams be tossed and blown....

walk on! walk on! with hope in your heart,
and you'll never walk alone....

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0