080404

dagen började ju självklart med att jag försov mig (otippat) och våran klass skulle vara uppe på murberget, så jag skyndade mig på med kläder och allting, sen skjutsade mamma upp mig. men då jag skulle gå in så öppnades inte dörrarna...fick stå där ett bra tag innan någon som jobbade där kom och öppnade till mig. sen fick jag gå ner lite diskret och sätta mig med min kära klass. föreläsningen var astråkig, höll typ på att somna..huvva! och inte nog med det, så bestämde vi oss för att åka buss..så vi fick nämligen vänta ungefär 40min och då gick vi till franzen en sväng och hälsade på kajsa, den skolan har verkligen blivit ruttig. iallafall så kom vi ju självklart försent till estetiskaverksamheten. men vi hade inte missat så mycket av den lektionen och det var väl bra.
till lunch vart det hamburgare?? åt det igår + att jag&malin ska beställa idag..det här kan ju inte bli värre. jaja, nog om det. nu är jag iallafall hemma, fick gå tidigare för jag mådde så dåligt, allt snurrade, så då var det lika bra att åka hem. men något som gjorde mig vääääldigt glad var då jag kom hem, så låg det en jäääättestor godispåse och självklart en chipspåse på bänken...tack mamma!
menmen nu ska jag nog sova lite, så att jag mår bättre lite senare=) ses&hörs
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0