080410

besviken, besviken och åter besviken. vet inte riktigt hur jag ska reagera längre, vilket kanske inte är så konstigt...vet inte hur jag ska göra eller säga eller nånting alls. det får helt enkelt bara vara som det är just nu, känner att jag inte riktigt orkar lägga ner energi på sånt här just nu.
sen det här med att lita på varann...jag undrar faktiskt vem som inte ska lita på vem.

dagen har väl inte varit direkt den bästa, men helt okej ändå. suttit med grupparbete hela dagen och pysslat med fritiden förr och nu, sen på estetiskaverksamheten dockteatern som vi ska ha vecka 20 eller nånting sånt. ganska roligt faktiskt, men ändå inte. efter skolan gick jag ner på stan med my en snabbis och kollade lite och sedan hämtade mamma mig...tur det annars så hade jag typ fått gått hem i det här skitvädret...om jag nu inte hade tagit bussen, men då skulle jag fått vänta så länge och det är ju som sagt inte så trevligt att gå på stan i mer än 20min. menmen, nu sitter jag iallafall i sängen och irreterar mig eftersom mitt rum ser ut som ett bombnedslag IGEN som vanligt. förstår inte riktigt hur jag lyckas med att få det som det ser ut.
jaja, nu ska jag väl gå ner och få nånting i magen och sen göra nånting vettigt :))))))
adjö

så många anser sig ha ett gott hjärta, men de har bara svaga nerver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0