jag..........

vill bli friiiisk nu! har världens hosta och fryser typ hur mycket som helst...hur jobbigt som helst. haft det i snart en vecka, eller det blev värre i helgen, men tycker det ska bli brabrabra nu! men, nog om det..
iallafall så drog jag mig upp ur sängen runt 10 och slängde mig i duschen, hur skönt som helst. efter det så gick jag på stan och fikade med min gammla klasskamrat anna, mycket kul och mycket minnen.

nu sitter jag och typ hostar sönder min hals, funderar på att ta tag i städningen som jag skulle ha gjort förra veckan som inte blivit av;p är på tiden att jag får ordning på allt.
måste igentligen plugga eftersom vi har prov imorgon, men dum som jag är så har jag inget hemma = få ett stort IG!
ska ta tag i ALLT nu, seyaaa!



GLADGLADGLAD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0