I´ll ask the sun to shine away from you today

hur ska man klara av att hålla humöret uppe imorgon, då man måste umgås med dom man helst inte vill umgås med? julen är väl ändå till för att umgås med nära&kära och ha mysigt o kul osvosv. menne!
brukar i vanliga fall fira med dom på pappas sida på dagen och sen på kvällen med dom på mammas, men eftersom det är lite ouppklarade saker mellan mig och daddy, så blir det en heldag med mamma osv. trodde faktiskt att det skulle bli ganska så skönt att vara på ett och samma ställe hela julafton, men nu verkar det som att det kommer bli katastrof, wiiiiiiie! har jag varit så dum iår satt jag måste straffas på självaste julafton? ja, det verkar ju inte bättre!

jaja, sov hos kim inatt vilket var ett stort plus! kikade på film och bara myyyste. sen gick jag förbi sussie och träffade min lillasyster, man får alltid ett leende på läpparna då man är där. hon är så fruktansvärt sööt!
sen fick man lov att traska hem, kände att jag behövde städa lite men tappade lusten lika fort då jag kom innanför dörren. buhuhu, är inte på humör för att göra nånting. vill bara lägga mig ner i sängen och vakna då elin kommer hem.
ELIN KAN DU KOMMA HEM NU????????? behöver lite ljus i tillvaron....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0