080601

gårdagen blev mycket bra. började med att jag och elin fick lov att äta helt själva, för att ingen verkade så intresserad av att äta med oss...(tack kompisar) väl efter maten så kom sofie så då började vi och göra oss iordning, duschade osv. tog ett bra tag innan vi äntligen var klara och kunde börja drinka lite och vänta in dom andra. angelica kom lite senare och därefter linnea osvosv. tiden gick då väldigt fort och vi kom nog inte ner på stan fören runt 12 eller nånting, jag som hade siktat in mig på att åka en massa karuseller oså...men det slutade med att jag bara hann åka 2st :((((( sen tvingade elin med mig på äventyr runt om istan, iväntan på att träffa nångon..men ikke. vi kom hem till elin kring halv 4 och då började vi och städa överallt, som tur var så var det inte så farligt och inte heller tog det nå lång tid att fixa iordning allt.
kan ju tala om att vi var VÄLDIGT trötta imorse och gissa vem som då kommer nerstampande ner på elins rum (?) jo....sofie emma malm. fyyyyy soff!
lite senare kom elins mamma & royne och hämtade oss och så åkte vi ut till doms stuga och grillade oså. väldigt mysigt och asbra läge=)

just precis nu så ligger jag i min säng och ska påbörja ett arbete som ska vara inne imorgon, känns väldigt bra att jag inte ens börjat på det, menmen sånt man får ta. nu är det bara 9dar kvar tills skolavslutningen vilket känns otroligt skönt, tiden har verkligen gått hur fort som helst. fick reda på nyss att jag ska jobba på ädelhem dom 3första veckorna av sommarlovet, känns lite surt, men bättre det så har man det överstökat så man kan tare lugnt resten av sommaren. måste ju också säga att vädret är hur skönt som helst just nu, får verkligen hoppas att det håller ut hela sommaren. sååååå varmt & skönt!


You wanna' be a pimp
be treated like a prince
go 'head and flip the switch
'Cause now you got ya' crown back

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

gillar du oxå godis....

2008-06-01 @ 21:42:50
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha fin fortsatt fin kväll.

2008-06-01 @ 21:46:01
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0