080310

Godmorgon! Helt sjukt att att vara såhär pigg som jag är nu och inte sovit nånting, men kommer väl bli astrött lite längre in på dagen. Fick som sagt underhålla mig själv från 03.00 nånting eftersom jonathan är så jädrans vek och gick och la sig, så spelade lite spel alone, läste massa bloggar och satt på andra sidan häcken en tredje gång.
Iallafall så ställde mig i duschen runt halv 6 och där stod jag minst 15 min och nu är jag påklädd och har packat ihop alla gympakläder osv, så det känns iallafall bra att jag har det gjort. Sitter och lyssnar på chrisbrown nu och ska väl snart traska ner till köket och göra ordning lite frukost, sen blir det till att gå ut och ställa sig och vänta på bussen. Känns faktiskt riktigt skönt att ha idrott nu direkt på morgonen så man har det gjort, eftersom idrott är den tråkigaste lektionen, sen har vi karaktär - klassråd - lunch - datakunskap - seeeeeedan ska jag hemhem och sova lite. Får se om jag tillochmed orkar lägga ner någon energi på att öppna böckerna och plugga lite, men det tvivlar jag på.  Menmen, nu ska jag gå ner och fika sen ska jag åkaaa :))))))))
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0