080311

Somnade sjukt fort igår, runt halv 7 nånting :) så kan säga att det var riktigt skönt att kliva upp imorse tillskilland ifrån alla andra dagar! Dagen har varit jättebra och så har den gått väldans fort, stort  + i kanten, Vi hade ju våran engelskaredovisning idag och den gick väl hyffsat för min del iallafall.
Förövrigt så har jag nyss kommit hem. Fick lov att följa med Emil upp till hans syrras lägenhet, för att jag skulle slippa gå runt på stan i 40 min och vänta på bussen. Men nu är jag ääääntligen hemma! Mamma jobbar natten idag = jag måste laga mat själv + gå ut med hunden, känns jobbigt.
Nu ska jag iallafall ner och kolla vad jag ska laga för nånting goooottt, sen ikväll blir det väl lite plugg och maybeee movie. seeeeeeeeeeya
adjö

1år och 9månader idag, älskar dig
image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0