080321

godmorgon everybody, har precis kommit in efter en timmes promenad med mammsen. var otroligt skönt att gå i det här vädret, sen så blir man på så bra humör då det är fint väder..tillskillnad ifrån då det är mulet och regn,slask osvosv. får hoppas att detta håller i sig, annars vet jag inte vad jag gör.
idag är det tänkt att jag ska damsuga rummet lite och städa IGEN..hur lyckas jag alltid med att ha det stökigaste rummet? ligger kläder kastade överallt och hårspray, skolböcker osv på golvet. om jag forsätter kasta grejer omkring mig kommer jag nog inte kunna gå på golvet snart utan att kliva på nånting hiuhih. hade varit kanon om mamma kunde städa mitt rum, men som sagt "jag är ju snart 18år" som jag får höra varje dag då jag ber henne om nånting. bara för att man fyller 18 betyder väl inte det att man ska behöva göra allting själv, eller kanske lite iallfall. får väl ta och sätta igång med detta skitstädandet så jag blir klar idag.


påtal om ingenting så får jag mina 2 påskägg idag hehehe...looooove påskägg.

blir nog aldrig stor nog för de, tråååkigt nog, menvadå? det är ju karra och karra är livet(L) vi ska få främande idag också, eftersom vi ska äta den såkallade "påskmiddagen" mhmhmmh, kan bli riktigt gooootttiligoootta och ikväll ska jag vara med malin och myyyyyza litttttttte :)))))


menmen, nu ska jag börja städa och kanske ringa malin en pliiiiiing! ses&hörs och gladpåsk eller nått :]
adjö


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är äldre än mig och om du får påskägg ska jag banne mig också få det!
bäst att jag börjar leta kanske ;D Eller är det imorn man ska få dom kanske? =p

2008-03-21 @ 11:23:44
URL: http://aannelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0