080323

kom hem ifrån rickard för ett tag sen, så nu sitter jag i sängen och käkar lite karra och filosoferar. kanske ska ta och plugga lite, eftersom jag fortfarande har arbeten som ska vara klar. ohoh just nu kan jag verkligen säga att jag hatar skolan och det är nog första gången på länge som jag säger det, men som tur är så är det ju looooooooov(L) är ju som sagt 7dagar kvar, känns så jävla skönt.

ikväll var det igentligen tänkt att jag skulle följa med mamma och c/o på middag, men har inte så stor lust med det nu. känner för att bara vara hemma och ta det lugnt, kolla på andraavenyn och proppa i min asamycket onyttigt!! när jag tänker efter så var det aslänge sen jag åt chips, så ska nog ta och köpa en påååse som jag ska proppa i mig muuuummmmma.

JAG ÄLSKAR DIG!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0