080511

lite att göraaaaaaaaaaaaa

Dagens humör: toppen, men TRÖTT
Dagens frisyr: plattat
Dagens klädsel: strumpbyxor, klänning, kofta
Dagens borde: p l u g g aaa
Dagens planer: andra avenyn och plugga sen sova
Dagens vill ha: någon som gör mina läxor
Dagens längtan: sängen, så jag får soova
Dagens beroende: bra fråga
Dagens tråkigaste: inget har varit tråkigt ;DD
Dagens person: mysan ofc
Dagens irritation: småååsaker
Dagens händelse: umgåtts med mysan sen firat min kusin
Dagens onyttiga: maaassa godsaker
Dagens dryck: coca cola
Dagens middag: hos pappsen
Dagens bästa: mysan är rätt så bra faktiskt
Dagens sämsta: lite bakis kanske
Dagens babe: jag såklart (L)

Vad drack du senast? coca cola
Vad gjorde du igår kväll? myste med my, sandra och carro
Kan du gå ner i spagat? skulle vilja :((
Vad ska du göra i kväll? kika på andra, sen plugga 
Vad ska du göra i morgon? skolan, sen jobba lite
Senaste inköp: godis var det nog, vad annars
Tycker du om att cykla? det beror på
Vem sov du över hos senast? hemligt ;))
Vem sov över hos dig senast? stefan och andre (??)
Vem pussade du på senast? min katt ;)
Vem skulle du vilja träffa nu? chris brown skulle inte vara helt fel=DD
Sjunger du i duschen? haha självklart
Vem ringde dig senast? my
Vem ringde du senast? pappa
Hur länge sov du inatt? 2timmar kanske;p
Vad gjorde du för tre timmar sen? var hos min kusin och åt gotta
Vad skulle du vilja göra nu? åka utomlands och bli brun
Har du badat i år? ne verkligen inte 
Kär i någon just nu? nope
Morgontrött? det beror på
När är du född? aug 1990
Vad läser du för bok nu? ingeeen
Vad har du för parfym idag? parishilton skulle jag tippa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0