080513

haar riktigt tråkigt just nu...

10 favoriter:
Färg: gul, rött, blått, grått, svart
Mat: kött och kroketter (vitlök) mumma
Band: -
Film: finns så många
Bok: -
Årstid: sommar såklart
Veckodag: lördaag
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: kvällen
Godis: sura och lakris

9 för tillfället:

Humör: myycket trött
Kläder: pyamas (L)
Bakgrund på mobilen: nånting jag ritat
Nagellack: rött
Tid: 00.02
Omgivning: mitt kära rum
Irritationsobjekt: läxor
Färg på stumpor: har inte på mig några
Läxor: hur mycket som helst känns det som just nu

8 första:

Bästa vänner: måste ha varit anna engman & sara tjernberg, då vi gick på dagis
Screen name: -
Husdjur: katt
Piercing: öronen, tungan
Förälskelse: minns inte
Musik: typ aqua
Bil: vene
Kyss: kommer inte ihåg

senaste:
Cigarett: idag
Mat: kyckling och ris
Dryck: vatten
Biltur: söndags
Kyss: lördags
Spelade låt: rihanna - take a bow
TV-program: one3hill

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: näe, det tror jag inte
Brutit mot lagen: japp
Blivit arresterad: nopp
Badat naken: japp
Varit med på TV: nopp
Kysst någon du inte känner: japp

5 nej tack:
Kläder: vet faktiskt inte
Mat: blodpudding, pytt i panna
Musik: jazz, opera
Dryck: -
Personlighetsdrag: falsk

4 saker
Du gjorde igår kväll:  var med my, sen firade min kusin
Du kan höra just nu: mamma bläddar i tidningar
Du inte kan leva utan: finns mycket
Du gör när du har tråkigt: gör sånt här

2 val:
Kaffe eller te: te ofc
Vår eller höst: vår
1 önskan: att det ska vara sommarlov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0