good shit

 



igår så tog jag & jonsson oss ett dopp i bondsjön, kan ju säga att det var sjuuukt kallt. men tur så var det sjukt bra väder igår, så man värmdes upp ganska så fort!

idag så började jag dagen med att försova mig, sen då jag skulle äta lunch på skolan så spiller jag ut allt (köttfärssås&spagetti) över hela min hand och lite över golvet...bra start på dagen! sen fick jag skynda mig till lektionen, som jag klarade ungefär 20min på..gillar verkligen inte praktikanten vi har i svenska, huvva! sen blev det en runda på stan med mimmi & kim! och därefter blev det hem och åt lite middag!

nu snart så ska jag och mimmi sätta på en film och mysa lite.
sen imorgon ska vi (1:erna och 2:erna) på bf vara på tjejmässan på parkaden och vara värdinnor. kan ju blir kul får vi hoppas. så nu ska jag poppa lite popcorn och lägga mig i sängen.
hejhejhej!

sen vill jag bara påpeka att jenny is back in town, välkommen hem baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0