layyourhands

vilken häääääärlig dag.......
mår illa och fryser sjukt mycket. jag hoppas verkligen inte att jag kommer åka på någon sjukis nu, vore inte så bra med tanke på att skolan precis kommit igång. och som tidigare sagt, så ligger det höga högar med läxor framför mig. har inte tagit mig i kragen än och gjort nånting, men jag har verkligen inte haft någon lust. varför kan typ ingen bara göra allt åt mig? då hade allt varit mycketmycket enklare! men verkar som att jag måste göra allt själv :((

nu ska jag ta en lååååång varm dusch och försöka vakna till liv!



If you can look inside your heart
and understand what's tearing you apart
you've got to trust someone
don't let hate get in the way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0