do you feel better now, as she falls to the ground?

godmorgon godmorgon!
nu har jag precis vaknat till liv, så nu ska jag vakna till och försöka traksa ner till mimmi för att sedan gå vidare ner på stan. igentligen är jag inte så sugen på att gå ut pga vädret, men det är ett måste att gå ner!
dagens planer förutom det är att jag ska ut ikväll med min vän f17 (elin anna kristina lönn), asalänge sen jag träffade henne nu eftersom hon varit ifrån mig i hela 3veckor :O men nu är hon tillbaka, så får hoppas att vädret lugnar sig satt det blir en finfin kväll. inte kul att gå ut då det toksnöar direkt, men får hålla tummarna.

let me show you a world
that you've never seen
let me help you unveil
what you meant to say
there is no time to waste
when you find love you can't hesitate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0