jag får liksom ingen ordning

jag tycker inte om snö..........eller inte så här mycket iallafall.

nyss varit ute och plumsat i snön, varför skotar dom inte för?? såg i stort sett ut som en snögubbe ifrån fotknölarna och ner hehe.
men nu är jag äntligen inne i det varma och jag tänker inte gå utanför dörren på hela dagen, om jag nu inte blir tvingad, vilket jag inte kommer bli..så lucky me!
idag är det tänkt att jag ska städa mitt bombnedslagna rum som ser ut som jag-vet-inte-vad :(( inte kul! ligger saker överallt men ingenstans osvosv, tragiskt!
så då jag är klar med det (om jag blir), så tänkte jag fira med en powernap något som jag verkligen behöver. 
sova måste vara det bästa som finns, finns inget bättre. jag och johnblund(L)

nu ska jag komma igång med städningen, så jag inte fastnar framför datorn.
wish me good luck (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0