a flavour of believe

då har man precis kommit hem till mimmi.
vi vaknade inte till imorse, så det blev ingen skola för våran del, inte bra! så vi klev upp vid halv 12 och gjorde oss ordning och åkte ner på stan. gick på waynes och fikade med annelie & tobias, sen gick vi ner på en buktik som är ny och mimmi var så gullig och köpte en ny piercing till mig. så får se om  jag vågar byta ikväll, eftersom jag inte bytt på ca 1½ år. är så satans känslig så kommer förmodligen svimma eftersom jag är en sån fjant. om det inte blir idag, så får jag traska ner till paul imorgon och be han hjälpa mig (A) haha!
snart ska vi iallafall äta, sen får vi se vad som händer ikväll=) heeeeeerårå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0