080403

så ligger man äntligen i sängen igen, melove(L) ska försöka somna tidigare idag så jag är piggare imorgon.
var så jävla irriterad imorse så jag vet inte vad, kan ha berott på att jag knappt sovit nånting inatt, vad vet jag. annars så har väl dagen gått som alla dom andra dagarna, förutom EN sak...ohohoohyammie!
som sagt så skulle jag&malin på utbildning idag mellan 1-9, flöt väl på bra. men malin åkte hem då vi hade rast och skulle få äta, vilket betydde att jag inte hade någon att äta med....buhuhuuh. men eftersom jonathan är en sån togen vän så gick han med mig till bigboy och åt, sen fick jag traska direkt tillbaka för att fortsätta. vi fick medlyssna + gå igenom en massa om viasat osv. rättså intressant faktiskt. så på lördag har jag min andra "provdag" eller hur man kallar det, då ska vi börja ringa själv...kommer gå åt helvete känns det som. menmen, bara att bita ihop.

imorgon har jag lovat mammsen att jag ska vara hemma med challe för hon ska på nån arbetskamrats 60-årsfest, så då ska hon köpa en massa gotta till mig, mummmmma. så imorgon blir det lugnt för min del framför tvn med chirre,popcorn,karra och sist men inte minst...COLA! kan det bli bättre? näe=)

men nu ska jag försöka att stänga av datorn och testa och sova, vilket kommer sluta med att jag kommer ligga och fundera på en massa och så kommer jag som vanligt inte kunna sova. men det är värt ett försök iallaffall. seeeya
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0