bluuh

jag är så dumdumdumdumdumdumdumdum i huvet!

gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, lyckades av någon konstig anledning ramla ner för en trapp, trodde jag skulle dö dom sekunderna jag rullade, men jag överlevde...måste alltså ha varit snäll iår ändå!
så idag mår jag bajsbajs, men det är sånt man får ta. funderar på sätta på en film och soooova, vakna upp imorgon och hoppas att allt är som vanligt...vilket det förmodligen inte kommer vara, men man kan ju alltid hoppas. är jag så jävla dum i huvet att jag säger saker jag inte menar, så får jag väl ta konsekvenserna och kanske ta lärodom av det. dumdumdumdumdumdumdum, ska lägga mig isängen och tycka synd om mig själv nu hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0