ooh aah, just a little bit

varit hemma idag, för jag försov mig som vanligt. har lärt mig att jag måste sova med någon för annars kliver jag inte upp, så då jag sover själv så försover jag mig aaaaalltid grattis jessica!
har inte hunnit gjort så mycket idag, hade tänkt att det skulle ha varit bra om jag pluggat men jag hade inte orken. somnade runt halv 2 och sov till halv 5 då maten var färdig....tacos MUMS! och mammsen kom till&med hem med hostmedicin, till min äckelhosta, så nu kanske jag slipper hosta upp all innehåll i magen.

sitter nu på min vanliga plats i huset mätt&belåten, nästan för mätt för jag mår illa. men det är väl en vanlig sak då det gäller mig, är så van att äta hårdbrömackor så då jag äter annat så blir magen sur. men vad vore livet utan hårdbörmackor?
snart tänke jag iallafall vara lite snäll emot mammsen och städa mitt rum igen, ser ut som jagvetintevad igen. måste vara expert på att grisa ner, eftersom mitt rum bara får se fint ut då jag precis städat!

nog om det. vad händer i helgen? jag ska iallafall vara duktig och vara hemma och mysa. eller ska försöka vara duktig.....kommer väl sluta med att man får ett sms av jim "ut ikväll? ;;" och då slutar det med att man hamnar ute ändå. men ska försöka vara hemma, måste spara in litttte pengar!

nu ska jag duscha sen försöka göra nånting duktigt resten av kvällen! pussssis

you´re to good to be true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0