say it again

jag & mamma var och handlade, då jag plötsligt fick ideén att jag ville ha ett pepparkakshus. tänkte att det vore ju ett mycket bra tidsfördrift och så slipper jag ju plugga (A) sen så ser det ju ganska så lätt ut, men inte.........hållt på i en halvtimme och det bara rammlar ihop och ha sig. så nu har jag gett upp och tänker aldrig ge mig in på det igen.
varför kan man inte bara få ett helt färdigt hus ist?
hm..ska försöka få mamma att göra det ist, ska be väldigt snällt.
ja, eftersom det där gick kasst...så måste jag dränka mig i mina läxhögar buhuhu. kommer ta hela kvällen och lite till skulle jag tippa på.

justja, var på utvecklingssamtal idag. det gick inte så värst bra. hejhejhejhejhejhejhej ig, älskar verkligen skolan pözz

nu ska jag ner och be på mina bara ben att mamma ska göra pepparkakshuset, seyaaa


Kommentarer
Postat av: 17

hehehe du suuuuuuger!! (kuk) ::

2008-12-08 @ 17:18:42
Postat av: till 17 /världens bästa jessica

om du inte är snäll, så kommer jag besöka dig och krossa pepparkakshuset i skallen på dig.........

2008-12-08 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0