söndag

då var det söndag igen, men ingen andraavenyn idag...så vad ska man då sysselsätta sig med? kanske kolla på gammla avsnitt av one3hill & gossipgirl eller kanske kolla på någon film. eller kanske tillochmed plugga, som jag igentligen borde eftersom jag har 3-4 prov till veckan. fast kanske inte är så smart att plugga eftersom jag ska till patrik, för det blir inte så mycket gjort då för min del. så jag får nog plugga imorgon efter skolan.

igår var jag hos kim och myste, vi lagade först middag, sedan färgade jag hennes hår och sen bosatte vi oss framför tvn med godis och julmust. lite senare in på kvällen gick vi och mötte ante,  sen gick vi till kim och kikade på film och sen gick vi och la oss. jag fick självklart sova på soffan alldeles själv, medans dom tog sängen
:( buhuhu! men sov väldigt skönt.....tills fem i 7 då min mobil ringde?? inte svårt nog att gissa vem det var...pj i allra högsta person! tur nog somnade jag direkt efteråt och vaknade runt 2..tror allvarligt inte att jag sovit så länge på hur länge som helst. men skönt var det iallafall. vi åt frulle och sedan tog jag mig i kragen och promenerade hem.

så nu sitter jag här med världens magont. tror jag proppade i mig lite för mycket middag. men lite hårdbrömackor på dethär så blir det finfint. jaja, nu ska jag ner och kika lite på tv med mamma, sen försöka få tag i skjuts! hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0