080309

Idag vaknade jag och malin 14.20 (?) var igentligen meningen att vi skulle kliva upp klockan 11, för vi inte skulle sova bort hela dagen vilket vi gjort alla dom andra dagar vi sovit tillsammans MEN malins mobil hade lagt av satt. Hade bestämt mig för att åka hem runt 2 för att plugga eftersom jag har så mycket som ska vara klart, men så blev det inte. Inte direkt förvånad.
Gårdagen blev iallafall film & kortspel, jag&my utklassade karlarna båda gångerna på tecken :))))) sen gick vi ner emot stan för vi hade inget annat för oss, sen ringde jag joao som därefter skjutsade hem mig! Sen blev det packa ihop lite grejjer och åka till malin såklart.

Ikväll blir det iallfall andraavenyn med maaallz sen blir det direkt hem och plugga lite iallfall, om jag har orken att öppna böckerna.
Näe, nu ska jag umgås lite med min underbara kååååmpizzz mallz.
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0