har allt för lite att göra....

Vad..

hade du på dig idag? strumpbyxa, tunika och kofta ofc

har du gjort under dagen? skolan (sovit), sen myyyst ;)))

har du för frisyr? en slarvig knut på huvet

ska du göra innan dagen är slut? hm, borsta tänderna??

har du inte hunnit med idag? pluuggat :((((

ska du göra imorgon? gå till skolan, sen kanske plugga lite om inget annat kommer upp ;)

vill du göra i helgen? vara med min käraste elin och äta god mat....(nu vet du vad du har att förvänta dig elin)

åt du senast? gojävlamackorna (L)

är det allra bästa med dig? hela jag är bra

gillar du hos dig själv? gillar allt, älskar mig själv *smile*


När..

vaknade du i morse? 20 i sju brevid min älskade elin (f17)

är du rädd? när det är mörkt ute

grät du senast? grät?? man är väl en hårding

skrattade du senast? idag

var du på fest senast? lördags

gjorde du senaste något du egentligen inte ville? ingen aning

Vem..

kramade du senast? p

saknar du? hah vene

kysste du senast? p

vill du spotta på? heheh

gjorde dig arg senast? ....

Antingen eller..

glass eller godis? glass

morgon eller kväll? kväll

skidor eller pulka? pulka såklart

julafton eller födelsedag? julafton, mycket mysigt

häst eller hund? hund

hjortron eller blåbär? bluebeer

sola eller bada? sola

röd eller blå? röd

Kan du..

simma fjärilsim? självklart

stå på ett ben? självklart

sjunga riktigt höga toner? jaherregud, bättre än beyonce..

baka? självklart, fast inte lika bra som elin (f17)

göra volter? självklart

hoppa upp på en häst med sadel? sånt kan bara elin (f17) ehehe

ditt eget mobilnummer? självklart

Har du..

pallat äpplen? jaaa, gött ju

tagit en främling på rumpan? eheh ja

tappat något värdefullt i toaletten? absolut inte, men elin (f17) har..

sett en hel porrfilm? nope, men har hört att elin (f17) brukar smygkika på sånt :O

skrikit åt en lärare? absolut inte (är smörklicken nr2 efter max)

blivit dumpad? japp

förlorat någon nära vän? yes

varit i Asien? nejnej

kysst någon och sedan ångrat dig? yes

PERSONLIGHET (JAG ÄR)

Blyg: när jag är med personer jag inte känner

Smart: om jag vill det så

Långsam: nejnej, mycket snabb av mig eheh

Stressad: ibland så

Tålmodig: beror på

Djup: kan hända

Öppen: nja, halvöppen

Positiv: alltid

Rolig: roligast ever hehe

Ansvarsfull: hahaha nja

VÄNSKAP (JAG HAR)

Svikit en kompis: mm

Förlorat en bästa vän: jaa

Sagt att jag älskar en kompis: yes

Sovit med en killkompis: yes

Sovit med en tjejkompis: yes

Pussat en av samma kön: yes

Slagit en kompis: hhe ja..

En kompis som vet allt: det har jag, tror jag iaf

Berättat hemligheter: javisst

KÄRLEK (JAG HAR)

Blivit sårad: mm

Krossat någons hjärta: mh

Gett någon ditt hjärta: dumt nog ja.

"Playat": tror jag ikke

FAVORITER (FAVORIT)

Låt just nu: ingen speciell

Pryl: mobilen forever

Film: hm...vet inte

Bok: vene

Lärare i skolan: nobody

Plats: hemma hos elin (f17)

Frukt: banan mhmhmh

ÖVRIGT (JAG HAR)

Sytt: haha ja

Opererat mig: vem vet?

Cyklat omkull: hahahhahahah jag kan inte cykla helt enkelt.

Sjungit i duschen: every day

Hoppat bungyjump: aldrig i livet

Fobi för något: ooooormar

Sett någon dö: trodde det, men det visade sig bara vara ett litet sår....heh

Varit på begravning: ja

Sagt att jag hatar någon: jajaja

LIVET:

Svart eller vitt: vitt

Rött eller rosa: rött

Skriva eller tala: skriva,

Vatten eller cola: vatten

Nagelbitare: nejnejnejnej

Mobil eller mp3:  mooooobil (L)

Snygg eller charmig: allt elin (f17) är??

Lösgodis eller choklad: inget för tillfället...uscha

Frukt eller grönsak: grönsak paaaaaaaprika

Film eller serie: serie one3hill & gossip

Festa eller softa: alkiss schhh

Sommar eller vinter: sommar

Fredag eller lördag: fredag

Ljus eller lampa: ljus

Kärlek eller vänskap: vänskap såklart


Kommentarer
Postat av: 17

hahah, den där f17 verkar som en.. cool tjej ;)

2008-11-25 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0