tääääääänd ett ljus och låt det brinna*

vilken helg! det har varit en mycket händelserik helg, ojojoj!

ifredags kom jag till elin runt 2 och då var redan jim&c/o där och dom hade självklart börjat dricka, så det var bara att ställa sig i duschen och börja drinka litttte. runt 4-tiden så lagade vi tillochmed tacos, det smakade mycket bättre än vad det brukar göra mhmhmh melike. senare in på kvällskvisten började det ramla in folk, kanske lite för mycket! iallafall så gick vi ner på gymnasiefesten och tacka gud för att jag inte gick in, lika tråkigt varje gång! efter det så skulle vi igentligen på efterfest, men jag,patrik och matte åkte hem till patrik istället och sov!

ilördags traskade jag hem till elin runt 1-2 och började blanda googogroggen och sen kom jim&c/o och höll oss sällskap en stund.  sedan körde jag lite allsångpåskansen för elin, men tror inte det uppskattades så värst mycket........menmen! senare så drog vi till labbe och fezzzza lite, men där var jag inte kvar så värst länge för jag gick upp till kim och ante. och efter lite om och men så kom patrik också, vilket var brabrabra!

jaja, man var bara lite död idag........säger bara aldrig mer typ!!!
nu ska jag mysa lite framför mina underbara läääääxor och sedan sova! goooodnattttzzzzzzzzz


None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0