vilken härligt dag, lalalalalalalala

jaa, nu har man äntligen dragit sig ur sängen även fast det inte skulle ha varit helt fel att legat kvar. menmen, ska hinna med så många saker innan kvällen, så det är väl bäst man är uppe i tid=DD fast...vet inte vad f17 tycker om att vara uppe i tid, för hon ligger nämligen i sängen och sover mmmhm! jag funderar iallafall på att gå upp och dricka nånting varmt, så att min hals kan bli lite bättre. har som sagt haft hosta sen tisdags, vilket börjar bli lite halvjobbigt nu! men det är väl bara att göra det bästa av situationen helt enkelt :))
lite senare in på dagen, så kanske vi till och med får killbesök (Y) får hoppas att dagen/kvällen blir brabrabrabra, annars tänker jag gräva ner mig i pluggandet resten av helgen!
nu vaknade elin så ska försöka få upp henne, så att hon kanske bjuder på lite frullllle=DD byeeee




five, then wake up wake up???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0