080921

HEJHEJ!

härligt att se att det är så många som besöker min underbara blogg (hela 1000 per dag).....eller inte :(((
helgen har iallafall varit mycket lugn som alla andra helger sen skolan börjat, stort + i kanten för mig YIPPY...eller där ljög jag igen, fast jag har bara varit ute en gång sen skolan började och det var i sundsvall så det räknas inte, så fortfarande ett plus i kanten för mig (L). känns faktiskt mycket skönt att slippa vakna upp och vara bakis!
idag har jag iallafall varit hemma och kikat på andraavenyn och one3hill, som man lääääääängtat. så nu har man nånting att fördriva dagarna på, då det inte är plugg eller jobb=) fast, vi har iof inte haft mycket plugg nu än om jag tänker efter, ingenting alls plusplusplusplus i kanten!

finns ett minus som jag kom och tänka på.....min mobil har gått helt sönder, så jag får gå runt med en skitmobil just nu, vilket inte är ett + i kanten. jag som är helt beroende av min mobil. jaja, men som tur är så ska jag och pappsen kika på en ny imorgon(L)(L) melove!

nu tänkte jag kika på dom andra avsnitten av andraavenyn och sen läsa lite teori och därefter sova=) nattinatti mina trogna läsare ;)))))))))
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0