outside



i lördags blev det fest för mimmik. eftermiddagen börjades med förfest med en massa tjejer, mycket trevligt. senare så började det komma folk och vissa av oss gled mer och mer in i dimman (syftar på jasmine som fick sig en rejäl 8). sen efter att alla hade åkt, så blev det städning. jag kanske inte var till någon stor hjälp, men hjälpa till så gott det gick, som slutade med att 3tallrikar gick sönder, wiiiie! men kul hade vi iallafall, fick oss ett gott skratt då vi kom hem då vi satt och disskuterade alla som varit där.



i måndags blev vi sugen på att gå ut, eftersom mimmi tog hål i tungan igår så hon kommer ju inte kunna dricka på ett tag. vi började dricka hos mimmik, jag,mimmi,linda,rich,tobias,körven. vi tänkte inviga mimmis ålder med att gå på krogen, men dum som vi var så hade vi glömt att det var röd dag och att allt var stängt. väl nere på stan så slutade det med att vi hamnade i ett garage. sjukt kul även fast det kanske var lite..ja!

och idag är det onsdag, känns som om hela lovet går lite för fort. men snart är det lov igen......soooooommar! det är typ bara 2månader kvar, känns så sjukt skönt. så det kanske är på tiden att börja plugga ikapp lite nu, så att jag inte sitter på sommarlovet och nöter. nu ska jag iallafall umgås lite med mimmik, som ligger i soffan och har ontont i tungan.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0