not over

idag har jag en tyck-synd-om-sig-själv idag. är less på allt, irriterar mig på allt och ja...kan det bli värre. och inte nog med det så sitter jag och lyssnar på depprimusik?????? vad är det frågan om igentligen? börjar bli lite rädd för mig själv faktiskt ehe. men annars så, sitter här i min ensamhet i mitt tomma rum, ingen mimmi, ingen alls....och väntar på att mamma ska komma hem, så att jag slipper vara själv. hoppas på att hon köpt med sig någonting gott till mig. hon har som sagt varit i stockholm och åkt den där färjan som går på tv. hade velat följt med jag också, men biljetterna var slut tråkigt nog :((((

är förvirrad
har ångest
vet inte vem jag ska lita på
vet varken ut eller in
vill bara lägga mig ner och skrika ut högt.....

jaja, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv! ha en trevlig kväll

Ibland är det svårt att behöva inse saker
man hoppades att man aldrig ens skulle
behöva tänka på     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0