living life with eyes closed is easy

måste säga att jag är väldigt duktig på att skriva......eller kanske inte!
ikväll har jag iallafall varit en sväng hos jenny och kikat på simpsons, käkat naturgodis&kiwi eftersom vi har gått och blivit nyttiga *blinkblink*, iallafall ett tag! kom sedan hem till ett nystädat rum, tackjonny! tur att man har så snälla syskon som städar eftersom man själv inte haft lust att göra det, men kan väl beror på att jag sovit hos mimmi hurlängesomhelst, men nu är jag hemma igen, bortabramenhemmabäst!
imorgon var det igentligen tänkt att vi skulle dra ut, men disskusionen ledde till att vi bestämde oss för att ta en filmkväll och vila ut oss tills lördagen.

somsagt, har inte så mycket att dela med mig av så nu blir det sängen=) nattinatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0