tomorrow is another day

kul att man är så sjuk att man måste ligga inne då det är så fint väder ute.....jippppyy(L)
dock så har hostan nästan försvunnit, vilket är ett stor + i kanten....jag vill bara bli friskfrisk så att jag kan ta mig ut på smitingen och ligga och steka och bli lite brun, för nu känner jag mig som en iprentablett :((

sen är det ingen som är inne på msn, som kan vara social med mig. men det kanske inte är såååå konstigt, eftersom alla lär ju ligga ute och mååå i solen. kul för er....verkligen!
det är sånna här stunder man önskar att det vore regn.......................................

nu ska jag lägga mig i sängen med 40toalettpappersrullar och se på twilight och bara må!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0