what happens when you try your best, but you don't succeed?

förstår inte, har sovit till 12 i två dagar nu och är sjukt trött ändå hela dagarna. kanske det kan bero på att jag sovit för mycket kanske? eller för att det nyss varit lov och man kunnat sovit hur länge man velat? ja...vad vet jag! sjukt trött nu iallafall, så jag&mimmi ska väl snart sova=) så vi orkar upp imorgon, känner att jag måste till skolan och visa mina lärare att det inte är nånting fel på mig, eftersom skolsköterskan ringde imorse och undrade varför jag inte varit på skolan. och anledningen är för att jag är föööör lat. vem ligger inte hellre i sängen, än att kliva upp 6 på morgonen för att gå på skolan, som är såååååå rolig! ja, jag ligger iaf hellre i sängen, mycket skönare!

fredag imorgon och då ska man börja med att pina sig igenom en hel dag i skolan och sedan följa med mimmi då hon ska ta livmodersprutan. kvällens planer är inte riktigt bestämt, men får hoppas att det blir nånting annorlunda för omväxlingsskull! vore ju trevligt!

godnattgodnatt!


Kommentarer
Postat av: jassooo

söt bild!

2009-03-13 @ 11:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0