080420

hejallaglada!!!! denna helg har faktiskt varit rolig tillskillnad ifrån andra.

ifredags så firade vi angelica som nydligen fyllt 18. börjades med middag och det var mycket gott, inte nog med det så åt vi den såkallades efterrätten, måste vara den godaste efterrätten ever...MUMMA! sen var det till att börja drinka, men inte för mig och soffan....vi fick vänta tills linnet kom och hon kom ganska så snabbt faktiskt. det blev lite kortspel och sanning&konsekvens som under kvällen gick lite över styr, sen var det dags för korgen (för dom som hade åldern inne), för oss som var yngre så blev det till att gå till samme. sen slutade kvällen med att jag och elin gick hem till henne och sov...tidig kväll men roligt ändå!

sen igår åkte jag&lindiss ut till soffan i solum och åt en massa gotta och såg på filmer. sen idag blev det långpromenad ifrån soffan in till stan, tog ungefär 2timmar om man räknar med fikapausen såklart. kan ju säga att jag och soffan hade något ont i fötterna då vi kommit fram till linda tillslut.
jaja, iallfall så kom jag nyss hem efter att varit ute och gått lite med mysan, så nu ska jag bädda ner mig och kika på andra avenyn :)))) seeeya all
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0