080424

man blir seriöst asaglad då det är fint väder, som det är just precis idag och har varit dom senaste dagarna=D så otroligt skönt att slippa gå runt i tjockkläder och frysa. får hoppas det här håller i sig ett bra tag nu alltså. iallafall, idag har jag varit på skolan och för första gången i mitt liv smakat på vegetarian maten, godare än vad jag förväntat mig att det skulle vara. efter lunchen var det till att promenera ner till folktandvården och kolla mina tänder. hatar verkligen då dom ska "knäppa" kort eller vad dom gör på tänderna, för den där grejen man har i munnen gör så jädrans ont och som varje gång så har jag ett hål......OTROLIGT. finns dom som aldrig borstar tänderna som aldrig haft ett hål i sitt jävla liv och jag som borstar tänderna minst 2 gånger per dag har alltid...livet är inte rättvist.
nu har jag iallafall precis kommit hem ifrån jonny, vi har suttit och kolla på en massa youtube klipp oså, sen ätit tacochips med ostsmak, mycketgott. så nu snart ska jag iväg och jobba lite, känns lite tråkigt men....vad gör man inte för lite extramoney. ska väl ta och få i mig lite mat också så jag klarar dom där 4timmarna.  ses&hörs eller nått!
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0