080428

jahapp, då var man där igen....på botten. trodde faktiskt jag kommit upp på benen igen, men hade visst fel igen. man tror att det är så lätt, men det är det verkligen inte. tankarna bara rullar runt om och om igen hela tiden. man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. man kan säga att allt går som en berg&dalbana, upp&ner och då man väl är på toppen och är hur glad som helst, så plötsligt kommer den där jädrans kurvan neråt och då blir allt som vanligt igen. allt kommer tillbaka och man blir så förvirrad. men det är väl sånt man lär sig att ta sig igenom även fast det kan vara svårt ibland...menmen, nog om det!

idag har jag som vanligt varit i skolan och idag var det den efterlängtande måndagen..köttfärsås&spagetti (L) mycket gott! sen har jag umgåtts med mysan och sen blev det såklart solning. men smart som jag är så kladdade jag sololja i ansiktet och nu ser man ut som en tomat (som sofie brukar se ut, men jag tycker om henne ändå), så imorgon kommer jag se ut som ett trafikljus, mycket fint om jag får säga det själv..eheh!
nu ligger man iallafall i sängen och är reda för att sova, om man nu kan det på tom mage (?) är asahungrig, men orkar verkligen inte gå ALLA trappsteg ner bara för att göra ordning fika. nejnej. det får bli till att vänta tills imorgon.

nu går vi som sagt bara 2dagar till och sen är vi lediga tor&fre, galet skönt. men blir väl inte så mycket ledighet för min del, måste plugga och sen har elin lurat i mig att jobba hela helgen? jaaa, vi får se hur det blir med den saken, om jag känner oss rätt så kommer det sluta med en hemmakväll hos nån med en STOR chipsskål (sourcream) och dippsås (fresh island), men vem vet. vi kanske är så duktiga att vi kommer jobba hela helgen lång.

jaja, nu ska jag ta och stänga ner datorn så att jag får somna någon gång. seeeeeya
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0