jag såg en stjääääääääärna falla,

då har man nyss ätit lunch, så nu är man mättare än allt mättast. kan säga att jag är oerhört trött också, eftersom jag & sandra var uppe rätt så länge igår + att vi gick upp vid 6 eftersom vi skulle ta bussen upp till geresta, för att kolla på doms lucia. och sen raka vägen ner för att kolla på våran, som var helt okej.

snart så har vi lektion, då vi ska skriva en uppsats om mat-grejjen vi gjort. känns inte som att det kommer gå bra, har i stort sett bara lagat maten. men vem vet? det kanske går lika bra som det gjorde igår då vi hade prov i ledarskap. kunde mycket mer än vad jag trodde att jag kunde, så får hoppas på att det blir g iaf.

ikväll så tänker j a g kolla på idolfinalen och om jag har riktigt tur så kanske malin kommer och umgås! om inte så blir det väl jag och mammsen, bättre det än ingenting. har bestämt mig för att inte gå ut. mycket skönare att vakna upp på morgonen och inte vara bakis. men det återstår att se hur jag lyckas!


None
bjuder på en bild på mig & jonathan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0