kill the lights

har precis pluggat färdigt, eller färdigt&färdigt...har väl en del saker kvar, men det får jag göra en annan dag.
så just precis nu sitter jag och äter mina älskade hårdbrömackor med ost mhmhmhmh och ska snart lägga mig och sova i min nybäddade säng. men först ska jag slänga upp en sån här tråkig lista=)))

Dagens låt: Rihanna Ft. JustinTimberlake - Rehab
Dagens frisyr: bad hairday = mössa
Dagens klädsel: mjukis och stor tröja
Dagens händelse: skolan
Dagens (kvällens) planer: det är kväll...så sova
Dagens vill ha: vatten med is
Dagens saknad: sommaren
Dagens drog: hårdbrömackor med ost
Dagens finaste: patrik
Dagens måste: sova tidigt (Y)
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: nothing
Dagens mat: hårdbrömackor
Dagens mående: tröött :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

91a (`v´) 93a

2008-12-06 @ 15:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0