street of dreams

idag var det den så kallade matlagningsdagen och eftersom min grupp har indien, så skulle vi göra nån stark maträtt. massa kryddor och massor av chili. jag fick till uppgift att stå och röra om allt, men efter ett tag så känner jag att det börjar brännas i ansiktet och i näsan. verkligen hothothot och det blev i stort sätt bara värre och värre. tog lite frisk luft och det blev självklart bättre, men då jag kom in igen så började det brännas igen. huvvahuvva!
då vi var klar så skulle vi smaka på maten, var inte så värst sugen...men efter lite om och men så smakade jag. smakade faktiskt rätt gott, men det var nåjävulskt starkt, lite för starkt för lilla mig. så imorgon ska vi äta maten och då har vi också typiska maträtter ifrån usa, italien, thailand och nått land ifrån afrika, kan bli gorre!

nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag packa ihop lite saker och sen åka till patrik!
hejhej


What this means to me is more than I know you believe
What I thought of you now has cost more than it should for me
What I thought was true before were lies I couldn't see
What I thought was beautiful is only memories


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0