sovasova

ja, igår var jag hos sandra och kikade på film med henne och carro..mycket mysigt! vi kollade på ps. i love you och how she moves, mycket bra filmer. efter första filmen, så gick vi ner på mini och åt lite och sen tillbaka till sandra för att påbörja den andra. var igentligen meningen att jag skulle ut igår, men kände verkligen att jag inte orkade, sen var det inte så många som skulle ut heller (elin)....
för lilla elin har nämligen övergett mig för varberg, shame on you! vet inte hur jag ska klara mig ensam i härnösand utan henne, vad ska jag göra? vem ska leka med mig? 10dar ska denna unga dam vara borta, vilket är 2dar innan nyår...men får väl sikta in mig på det då! för då ska vi mysa framför tvn, sen ställa oss på 12-slaget utanför min dörr med varsin cola i handen och hälsa det nya året välkommen...mhmhm! eller kanske inte, vi kanske tillochmed kommer ligga i någon snödriva och sova, ja det återstår som sagt att se. men kul ska vi haaaaaaaaa iallafall!

just nu sitter jag hos patrik och väntar på att han ska sluta jobba, vilket är om 1½ timme så ska väl försöka fördriva tiden littte. skulle inte vara helt fel att sova, en fördel skulle väl vara att jag kommer vara pigg ikväll vilket är ett måste! jaja, ska slänga mig i sängen och förhoppningsvis så somnar jag. hejhejhejhejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0