tråkig svenskalektion

Dagens humör: gladast ever, men trött
Dagens frisyr: toffs på huvudet
Dagens klädsel: strumpbyxor, tunika, kofta (Y)
Dagens borde: plugggggggaa
Dagens planer: plugga och sen andraavenyn
Dagens vill ha: jag vill ha my
Dagens längtan: hemlängtan
Dagens beroende: vatten
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens person: mysan
Dagens irritation: ........
Dagens händelse: skolan????????
Dagens onyttiga: banankaka
Dagens dryck: vatten mums
Dagens middag: mamma bjuder säkert på nånting gott
Dagens bästa: jag själv
Dagens sämsta: utvecklingssamtalet
Dagens babe: gunnel forsure

Vad drack du senast? vatten
Vad gjorde du igår kväll? var med patrik
Kan du gå ner i spagat? säg nånting jag inte kan
Vad ska du göra i kväll? försöka plugga
Vad ska du göra i morgon? ett mysterium än sålänge
Senaste inköp: banankaka, ciggisar
Tycker du om att cykla? inte så särskilt kul faktiskt
Vem sov du över hos senast? patrik
Vem sov över hos dig senast? malin troja
Vem pussade du på senast? min älskade mobil
Vem skulle du vilja träffa nu? en självklarhet.....chrisbrown
Sjunger du i duschen? yes, där låter det bäst
Vem ringde dig senast? morfar
Vem ringde du senast? mamma
Hur länge sov du inatt? 6timmar kanske
Vad gjorde du för tre timmar sen? sov littte
Vad skulle du vilja göra nu? jag skulle vilja sova
Har du badat i år? självklart
Morgontrött? menom, skulle inte vilja vara den som väcker mig (syftar på mamma)
När är du född? aug 1990
Vad läser du för bok nu? ingen alls
Vad har du för parfym idag? parishilton mmmh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0