hej så mycket

måste bara påpeka att jag är 90:a och inte 91:a för er som inte vet, så nu vet ni ;))))

har precis kollat klart på andraavenyn, mhmhm asabra som vanligt. synd bara att det var dom sista avsnitten iår, så nu måste man vänta till våren innan man få se det igen! buhuhu, vad ska jag nu fördriva söndagarna med?? kanske plugg och sova tidigt? det vore ju nånting!

helgen har iallafall varit brabra, sluppit vakna upp bakis och det känns mycket bra!
igår var jag ju med malin och vi....ja vad gjorde vi? kollade på tv, käkade porre, pratade en massa och ja...det var väl det! sen övergav hon mig kl10, vilket gjorde mig lite ledsen i ögat :(((
men tur som jag har så har jag ju mammsen, så hon fick vara min högra hand ända tills hon övergav mig hon också...ledsen i ögat då med!
men sen åkte jag hem till patrik och sov mysmys!
sen idag har jag sovit kanske lite för mycket, för jag känner mig inte ett dugg trött nu och jag som ska upp tidigt imorgon! får hoppas att jag vaknar då mamma ringer, annars blir det krig*

godnatt härnösand!



Kommentarer
Postat av: l

hhahha förlåt så hemsk mkt, 90 (`v´) 93!!







ps. ännuvärre ds.

2008-12-13 @ 16:31:04
Postat av: Rickard

snygg bild

2008-12-28 @ 03:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0