080603

måste säga att det varit ett mycket härligt väder idag. vi började dagen på smitingen idag hela BF, för att göra några aktiviteter och umgås oså. var mycket roligt och inte nog med det så fick man ju lite färg på köpet (fast brände mig på axlarna), nårga badade också, vilket jag också ville göra...men som sagt, är man badkruka så är man. efter smitingen så gick jag&sandra och satte oss vid kajjen och solade lite tills det var mat och dax att kila hem.
till middag blev det grillat och jag hade ju oturen som vanligt att få en äckelbit endast fett på typ. vart lite smått irriterad (mitt humör, alltid på topp) så då gick jag ner till pappa och tröck i mig mackor istället.
sen nu ikväll har jag inte hunnit gjort så mycket, fast jag hade önskat att jag hunnit med saker som tex, städa mitt MYCKET stökiga rum, plugga oså. men eftersom jag är så satans lat och trött nu för tiden, så började jag min kväll med att sova i nån timme eller så, sen kikade jag på DH.
roligt inlägg satt, godnatt&sovgott
adjö

Moving on, it's my time
hurt at first, a little bit
but now I'm so over
I'm so over you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0