080313

Idag har jag varit hemma ifrån skolan, kände mig så dålig imorse så det var lika bra att sjukanmäla sig,  men det börjar bli bättre nu. Har pluggar en massa hela dagen för att försöka få allting gjort..känner mig oerhört duuuktig :))) så, nu är det bara några halvgjorde arbeten kvar och det kommer nog gå rätt så fort skulle jag tippa på. Snart ska jag & mamma åka till hennes killes mamma och äta mat, sen förhoppningsvis kommer jag hem innan 5. Då ska jag fortsätta plugga, om inget annat roligt kommer ivägen.
Sen vill jag bara påpeka att jag BARA går tills tisdag nästa vecka, såååjävla skönt. Visade sig att vi inte hade någon idrott eller MBS på onsdag = ledig hela dagen, eftersom jag varken har ind/matte/svenska.
Men nu måste jag skynda mig lite, mamma rooooopar att vi ska åka så måste hurryup!

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0