080314

pppuuuh äntligen helg, känns mycket skönt. Idag hade vi först karaktär sen estetiskverksamhet då vi håller på att förbereda vår "dockshow". Jag, Sandra, Johan och Fjodor har Bockarna brus, Kan bli lite roligt, kommer nog inte kunna hålla mig för skratt. Kan se framför mig hur fult det kommer se ut. Sen sista lektionen hade vi engelska, vilket var ett bra slut på dagen. Då jag kan kom så var det städning som stod längst upp på listan, så har städat som ett tog...mitt rum såg verkligen ut som ett bombnedslag, fast nu ser det bättre ut.
Middagen blev verkligen inte som jag tänkt mig...mamma hade lovat kycklingfilé & ris + currysås, vilket jag hade sett fram emot och så var jag såklart jätte hungrig. Men då jag kommer ner så tror jag inte mina ögon...visst det var ris och kycklingfilé, men kycklingen låg i nån sås som nästan bara smakade soya. Vart lite besviken, men det var inte så farligt som jag trodde. Det gick ju att äta och det är väl huvudsaken. Till efterrätt hade mamma köpt nån chokladgrej, men det tackade jag nej till, så nu ligger jag åter i min säng och är mätt & belåten.
Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, ska försöka få ett till arbete igång så jag blir klar innan lovet :)) alltså, kan ni tänka er....går 2 ½ skoldagar till sen är det lov igen. Kan säga att det känns oerhört BRA. Påtal om ingenting, så ska jag dammmsuga lite nu^*^ seeeeeeya
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0