080320

hejsanhoppsan, jag har precis kommit heeeem ifrån rickard och nu är det tänkt att jag ska städa lite på rummet. känns jobbigt eftersom det är lika stökigt som det var sist då jag städade vilket var i fredags....bleeeeh! Förstår inte riktigt vad jag gör eftersom det blir så satans stökigt, myckeet konstigt. ikväll ska jag iallafall mysa med mammsen, vi ska hyra film och köpa maaaaasssor av kaaarrrra :)) jaja, har väl inte så mycket mer att skriva så jag ska ta tag i städningen nuja. seeyaaaa

adjö

ääälskar rickard
förmycket :)))


Kommentarer
Postat av: Sofia

Samma här, hur mycket jag än städar så är det stökigt dagen efter =(

2008-03-20 @ 20:38:13
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0