080324

godkväll..idag har jag inte hunnit med så värst mycket, förutom att jag gick en timme med mammsen imorse, solade lite och sen var det självklart det efterlängtade one3hill-avsnittet. ohohoh så JÄVLA bra serie (ledsen mallz att du missade detta avsnitt) he-he. efter one3hill traskade jag ner till jonny och traskade därefter till affären för att köpa lite gottttttaaaa, vi träffade faarmor där så fick skjuts hem eftersom det är så "lååååångt" hem :((  sedan åt vi lite mat och satt och pratade i timmar (=2timmar) eh, kändes som vi pratade i evigheter...sen var klockan plötsligt halv 7, så jag fick skynda mig hem för att gå ut med chalie..

OCH
nu sitter jag och väntar på elin som ska komma och umgås med mig ikväll=)) blir väl film&myyys! aja, nu ska jag hoppa in i duschen. gooodbyyyyyeee
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0