080328

jahapp, då var lovet nästan slut....har inte hunnit med allt jag skulle ha hunnit klart med, sitter iof med läxböckerna nu men känner ingen ork alls att leta reda på någon fakta. känns så otroligt meningslöst på något sätt, men måste tänka på att det här arbetet ska vara klart på onsdag, så jag måste ju få igång plugganet. Men jag är en sån som skjuter fram det till sista dagen. jaja, nog om skolan blabla.

jag&rickard klev väl upp runt 12 idag, sen blev det frulle sen cyklade han hem. Så då gick jag ner till jonny eftersom jag inte hade något annat för mig. men han var inte hemma då jag kom, men kom hem ett tag efter med den efterlängtande dooosan (L)  huuva, måste verkligen sluta. men det har inte gått så bra på den fronten, men det ska bli ett slut snart hoppas jag. iallafall, har laddat ner körkortsfrågor för att träna lite lätt...jag&my gjorde alla frågorna och då dom rättades så visade det sig att vi fick underkänt :((( buhuhu, sorligt. kommer teorion vara sådär svår kommer jag nog aldrig få körkortet.

jaja, nu ska jag göra någon nytta=)) seeyyaaaa
adjö

Kommentarer
Postat av: Sofia

täääävling på min blogg nu=) kika in!

2008-04-02 @ 00:49:40
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0