*

ikväll har jag varit med mallz och hoffis och kollat lite på andra avenyn oså, alltid lika roligt och nu är jag så otroligt trött och ska väl sova om en liten stund.
imorgon är det tänkt att jag ska promenixa sen sväng, sen 14.15 är det repris på one tree hill...vafan?? andra avsnittet idag och jag har inte ens vetat om att det börjat...blir tooookig! iallafall, på kvällen har jag inga planer alls..kanske tar mig ner till min kära bror och kolla vad han har för sig om jag inte har nånting annat för mig. måste iallafall sysselsätta mig med någonting, annars blir det väl att jag sitter hemma och typ tycker synd om mig själv eheh.
näe, nu ska jag sova så att det blir morgon nångång. ny dag, nya tag.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0