080506

och så var man äntligen hemma. varit nere hos pappa och skulle kolla på hockey (??) jaa..jag skulle det, men jag är ju inte lika cool som jonny&stefan, så då matchen började 01.10 så promenerade jag hem till mamma. anledningen till att jag gick hem var för att jag var asatrött, men nu är jag jättepigg ist, så frågan är ju om jag kommer somna nånting inatt. i värsta fall så kommer jag väl vara vaken tills skolan börja = döööd hela dagen.

idag var jag iallafall på skolan till 12.45, sen gick jag ner till tandläkaren för jag skulle laga ett hål...först så stoppar dom ju en tuss med bedövningssalva vid tanden och efter det så tar dom ju bedövningssprutan och som alla andra gånger så ligger jag och blundar, för jag tycker det är så obehagligt att vara där. sen precis då jag öppnar ögonen och ser den där satans sprutan och utan att jag tänker mig för så rycker jag upp händerna fortare än allt fortast för munnen och får värsta paniken och säger att jag inte vill...och dom börjar säga "lugn nu jessica, det här kommer gå så bra" blabla, kände mig verkligen som en 5-åring. men jag hatar verkligen sprutor och allt som har med sånt att göra. huvva! men bra gick det iallafall.

appropå ingenting, så var min valborg både bra och inte bra. jag, elin, linnet och soffan åt iallfall middag hos mig. vi skulle grilla men eftersom vi är så kass, så fick vi inte igång grillningen, så elin fick steka köttet (L) haha lyckat! efter att vi ätit och sånt så promenerade vi till kalle och var väl där ett tag innan alla fick dra därifrån, sen gick vi ner på stan som jag minns det hela rätt...eheh, mitt minne och jag! vaknade iallafall dagen efter runt 8 och upptäckte att min kärakärakärakära mobil var borta, påfyllt och allt. buhhu fick paaanik och så fick vi kliva upp sisådär asrisig och gå samma väg vi gått och leta litt OCH självklart så hittar jag den (på en gräsmatta) hur tuuur var inte det på en skala? yippppy, överlyckling blev jag iallafall.

mmhm, nu har jag iallafall skrivit av mig lite, finns myyycket mer..men jag är nog inte ensam om att tycka att det är jävligt jobbigt att läsa långa inlägg, men man är som sagt inte tvingad till att läsa.
näe, nu ska jag nog sova så att jag orkar kliva upp. såååå godnatt eller nånting.
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0