080511

och så var ännu en helg slut = sommaren är nära

i fredags så jobbade jag&elin, eller jobbade och jobbade (??) vi var där i ca 1½ timme mycket duktigt. efter det så gick jag upp till my eftersom hennes kära syster fyllde hela 15år, så vi fikade ju självklart asgott fika som mys mamma gjort..riktigt gott. sen gick jag till mellanholmen och träffade linda,ida,sanna,joel,aksel m.m. jag och fråmpa tog oss en rundtur i en raggarbil och för att därefter avsluta kvällen med att glida runt litt med dallas och fucker.

lördagen börjades med att kliva upp. sen gjorde jag mig i ordning och gick ner till pappa för att möta upp mysan. vi cyklade därefter hem till henne för att sedan möta sandra och carro. vi skulle äta grillat, men eftersom alla mat tog slut efter att jossan & hennes vänner ätit upp allt, så fick vi pengar av mys pappa för att bessa mini. efter att vi ätit så gick vi hem till sandra och började drinka lite, vart en massa sång och dans och sedan fick vi den jätte braiga ideen att gå ner till mellamholmen och sätta oss i gräset. vi fick lite besök av personer av det motsatta könet vilket gjorde allt lite roligare. kvällen var och slutade otroligt bra=)
detta skall göras om!

idag
har jag och my legat på hennes bakgård och fikat en massa och solat lite. sen legat rastlös i sängen och kikat på film. vi gick ner till sandra sedan för att umgås lite med henne och carro. sen var det dags för mig att åka till min kära kusin linnéa som fyllt 20år. där blev det ytterligare mer fika....iiiuhhh kan säga att man verkligen är mätt efter en sån här dag. så nu har jag nästan nydligen kommit hem ifrån pappa och nu ligger jag i sängen och ska sova, så att jag orkar med morgondagen. tur som jag har imorgon så har jag sovmorgon, vilket är otroligt skönt. jaja, nu orkar inte mina ögonlock hålla sig uppe något mer. ses&hörs
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0